reklama

Budúcnosť je v našich rukách.

Vedeli ste, že keby sa ľudia viac sústredili na svoje vnútorné ja, na to, čo driema v nich a čo je na nich najprirodzenejšie, mohol by každý ovládať telepatiu, telekinézu a podobné schopnosti?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Viete si predstaviť aké by to bolo úžasné? Kúzelné? Utópia.
A čo robíme my? Niekto povedal, že to nie je potrebné, že to nie je dôležité, alebo rovno, že sú to hlúposti, pretože sa to nedá logicky dokázať. A tak kašleme na svoju dušu a zameriavame sa na zbytočnosti. Mohli by sme mať krásny život v úplne inom svete. Kto vie aké by to bolo...
Proste si myslím, že sa ľudstvo uberá zlým smerom. A nie som si istá, či sa chcem dozvedieť, akým a ako sa to skončí.

Čítala som o toľkých divných veciach, že ma desí, čo všetko je možné, čo všetko môže existovať. A keď o tomto rozmýšľam, mám problémy sa v tom orientovať. Ľudia sú vychovaní pod prísnymi pravidlami. Rodičia nám už od malička vtláčajú do hlavy, čo je správne a nesprávne. Toto je nemožné, tamto je šialené, toto neexistuje. Omyl, veľký omyl.
Kto vie, možno sa v roku 2012 naozaj niečo stane. Možno sa naplní teória, že ľudstvo prejde... do iného veku. A kto vie, treba to bude fungovať tak, že prežijú iba tí, ktorí skutočne veria. Ktorí sa nedržia hlúpych pravidiel a sú schopní sa nejako prispôsobiť, alebo niečo také. Nikto nevie.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


V podstate je mi jedno, ako sa svet posunie ďalej. Je mi jedno, čo sa stane. Vždy zostanem na svojej strane, nech sa už pod pojmom Boh chápe čokoľvek. Nevzdám sa svojich názorov.
Nevzdám sa seba samej.

Simona Mihóková

Simona Mihóková

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Simona | 18 rokov | študentka -------------: angličtina, kone, cestovanie, Rakúsko, korčuľovanie, knihy, záhady, Coldplay, House MD, The Mentalist, The Twilight Saga, The Vampire Diaries. Zoznam autorových rubrík:  Úvahy

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu